29 Haziran 2012 Cuma

BOYA OLAYLARI....

Bu sabah saat tam dokuzda başladım kafama koyduğumu yapmaya...Gerçi şu anda yağlı boya ve tiner sebebiyle hafiften kafayı bulmuş ve ufak çapta da zehirlenmiş bir vaziyette koltuğa yapıştım ama en azından iki dolap ve bir masanın ilk katını da bitirmiş oldum :) Hatta masanın üzerine ikinci katı da attım çünkü cam yanında olduğundan ve ilk orayı boyadığımdan kurumaya yüz tutmuştu...İlk katta resmen alacalı bulacalı acayip bir şey oldular ama ikinci katta herşeyin yoluna girmesinden anladım ki ; üç katta bu iş tamam :) Ayrıca bana göre her kat için bir gün beklemem daha sağlıklı olacak...Yani, yarın ve öbür gün bitirmeliyim boya işini...Herşey yolunda giderse, üç değişik renk ve modelde olan dolaplar ve masa hep istediğim beyaza bürünmüş olacaklar...Hobi masam da içlerinde hem de :) Hep beyaz hobi masalarına bakıp yalanıyordum, artık o masaya çok yaklaştım...Tinerci falan olmazsam önümüzdeki hafta içi odanın son halini yayınlayacağım canlarım :)

9 yorum:

  1. tinerci mi allah ta seni:)))))))))))
    hemen bi ayran yaypıp içermisin lütfennn
    merakla bekliyorummm
    katları boyamak için acele etme dalgalanmasın
    sabırlı ol:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sızmışımmmmm :) İçtim canım ayranı sağol, yarın ve öbür gün de ayranla giricem odaya :)

      Sil
  2. Can can yaaa hakikaten kafayı bulmuşsun niye görüntü yok bu resimde:)))Polisan Marshall matrix kullansaydın yaa 2 katta kapanırdı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, odanın ilk halini, yani üçünü yanyana dururken çektim resimlerini ilk kattan sonra bir daha çekerim dedim, zor attım kendimi salondaki koltuğa:) yazıyı yazdıktan sonra sızmışım zaten :) şimdi bitip yerleştirdikten sonra öncesi ve sonrası yapıcam ona karar verdim :)ay ne biliyim ne aldım, bilseydim onu alırdım, yukarıdaki nalburdan aldım işte bir marka :(

      Sil
    2. Yoğurt yee bol bol:))

      Sil
  3. Merakla bekliyorum canım:)
    Dikkat et kendine ve aşamalarını da yazmayı unutma...
    En sevdiğim şeylerden biridir öncesi sonrası projeleri. Ve tabii ki eskiyi değerlendirme...
    Eminim çok güzel olacaktır. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, zehirlenmeden bitse şu iş çok sevinicem:)inşallah güzel olur, sevgiler :)

      Sil
  4. pazartesi, salıyı beklicez yani, meraktayım:)))

    YanıtlaSil